Producentovi vína a lihovin Remy Cointreau SA vzrostly ve čtvrtém fiskálním čtvrtletí tržby o 99,7 procenta na 219 milionů eur (zhruba 5,5 miliardy Kč). Firmě pomohl prudký růst prodeje v Asii a postupné oživování poptávky po hluboké ekonomické recesi. Za celý fiskální rok do konce března tržby stouply o 13,1 procenta na 807,8 milionu eur.

Tržby z prodeje koňaku vyskočily ve čtvrtletí o 200 procent. Známky oživení začal vykazovat i prodej šampaňského, který v roce 2009 stabilně klesal, protože spotřebitelé v době recese měnili své zvyky a přestali nakupovat drahé šampaňské. Firmě patří značky Piper-Heidsieck a Charles Heidsieck.

Za celý fiskální rok zisk koňakové divize vzrostl o 30 procent na 405,7 milionu eur, hlavně díky vyšším cenám a poptávce v Číně. Tržby divize likérů a lihovin se zvýšily o 5,4 procenta. Tržby v divizi šampaňského však klesly o 23 procent na 96,7 milionu eur, napsaly agentury AP a Reuters.

Firma datuje svůj původ do roku 1724, kdy byla založena společnost Remy Martin Cognac. Mezi její značky patří likér Cointreau, vodka Bols či koňak Remy Martin.