V důsledku uzavření provozoven kvůli koronaviru přichází řada prodejců a poskytovatelů služeb každým dnem o významnou část svých tržeb. Záchranou může být pro řadu podnikatelů přechod na on-line prodej. Ten však skýtá řadu úskalí, ať už jde o nastavení obchodních podmínek, plnění nových povinností vůči spotřebitelům, řešení vratek či nastavení elektronického marketingu.
Michal Nulíček a Jan Tomíšek z advokátní kanceláře Rowan Legal vám na svém webináři radí, na co si při přechodu na on-line prodej dát pozor, co napsat do obchodních podmínek a jak postupovat, abyste svým nově získaným zákazníkům mohli bez rizika nabízet další produkty a služby.
Online rozhovor
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist