Občanský průkaz či pas pro identifikaci klienta ovládajícího ČSOB Spořící účet tak po telefonu nahrazuje jeho standardní autentizace pro službu ČSOB Linka 24.
Individuální klienti ČSOB (občané) mají formou spořícího účtu uloženo 17,1 % prostředků z celkového objemu korunových termínovaných vkladů tohoto segmentu a počet těchto účtů činí 27,8% z celkového počtu korunových termínovaných účtů.
ČSOB Spořící účet slouží ke zhodnocování volných finančních prostředků formou postupného ukládání. Prostředky na tomto účtu jsou oproti běžnému účtu úročeny zvýhodněnou úrokovou sazbou. Její výše je závislá na zvolené délce výpovědní lhůty a objemu vložených prostředků.
„Snažíme se neustále zdokonalovat a rozšiřovat naše alternativní distribuční kanály, tak aby naši klienti mohli v kteroukoliv dobu pohodlně vyřizovat co nejvíce svých bankovních transakcí, aniž by museli navštívit naše pobočky.“ uvedl ředitel Jan Doubek, zodpovědný v ČSOB za elektronické bankovnictví. „Od přelomu ledna a února budou moci prostřednictvím ČSOB Linky 24 také zřizovat klasické termínované vklady“, dodal. Zřídit termínovaný účet je zatím možné jen přímo na pobočce po předložení průkazu totožnosti.
Služba ČSOB Linka 24 využívalo ke konci loňského roku bezmála 140 tisíc klientů. Linka 24 umožňuje klientům nepřetržitě, tj. 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, přístup k většině produktů a služeb ČSOB na bezplatné telefonní lince 800 110 808. Její provoz zajišťuje call centrum ČSOB v Hradci Králové. Jeho pracovníci – klientští poradci - měsíčně vyřídí 100 tisíc hovorů a prostřednictvím automatického centra je měsíčně obslouženo dalších 220 tisíc volání.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist