Druhá největší japonská automobilka Nissan Motor uvažuje o vývoji levného vozu pro rozvíjející se trhy. Podle jedné z mluvčích společnosti je v tomto směru možná spolupráce s francouzským partnerem Renault. Ten v roce 2004 uvedl na trh levný, v rumunské divizi Dacia vyráběný, rodinný automobil Logan, u kterého do roku 2010 počítá s prodejem 700.000 vozů ročně.
Rozvíjející se trhy, například Rusko a Indie, jsou pro automobilky stále důležitější, protože tempo růstu prodeje automobilů v Severní Americe i západní Evropě stagnuje.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist