Druhá největší japonská automobilka Nissan Motor uvažuje o vývoji levného vozu pro rozvíjející se trhy. Podle jedné z mluvčích společnosti je v tomto směru možná spolupráce s francouzským partnerem Renault. Ten v roce 2004 uvedl na trh levný, v rumunské divizi Dacia vyráběný, rodinný automobil Logan, u kterého do roku 2010 počítá s prodejem 700.000 vozů ročně.

Rozvíjející se trhy, například Rusko a Indie, jsou pro automobilky stále důležitější, protože tempo růstu prodeje automobilů v Severní Americe i západní Evropě stagnuje.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist