Podle hesla „Volte Wal-Mart“ firma vyhlásila veřejně svůj volební program: vylepšená zdravotní péče o zaměstnance, zvyšování minimální mzdy, rozumné ceny potravin a plošný 4 dolarový poplatek za stovky generických léčiv.

Výsledek kandidatury Wal-Martu se objevil záhy a společnost se stala nejpopulárnějším politikem od doby Spiro Agnewa. Do konce roku společnost ale utrpěla první čtvrtletní pokles zisku za deset let a prodejní obrat klesal až do listopadové nákupní horečky. Oblast public relations společnosti Wal-Mart v této souvislosti učinila tolik přehmatů, že to kampaň vyhouplo na špičku žebříčku CNN jako nejhloupější podnikatelský činu za rok 2006.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist