V České televizi sice letos ze zákona ubylo reklamy o polovinu, ale realita je jiná - televize stále častěji vysílá takzvané sponzorské vzkazy, které se do reklamního času nepočítají. Od ledna přitom vybírá víc na koncesionářských poplatcích - 120 korun měsíčně. Zdražení se mimo jiné vysvětlovalo tím, že reklamy ubude. To se v celkovém součtu stalo, ale díky sponzorským vsuvkám, které se nijak neregulují, na tom není televize tak zle, jak se čekalo.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



