Do funkce ředitele marketingu a komunikace Dopravního podniku hl. města Prahy nastoupil Jan Svoboda (28), bývalý marketingový ředitel FTV Prima.
"Dopravní podnik svou podstatou slouží především občanům, kteří budou hrát při našem rozhodování klíčovou roli. Potřeba komunikace a marketingu je v Dopravním podniku nezastupitelná. Věřím, že podstatnou mírou přispěji k dalšímu rozvoji společnosti a především k spokojenosti našich zákazníků," uvedl Svoboda.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist