Celkový trh nových osobních a lehkých užitkových automobilů proti loňsku během prvních šesti měsíců roku 2007 vzrostl o 9,76 %. Z toho trh nových osobních automobilů o 5,92 % a lehkých užitkových automobilů o 20,28 %.

Na trhu lehkých užitkových vozů Škoda Auto svou pozici posílila, uvedla to společnost v tiskovém prohlášení. Ve srovnání s loňskem zvýšila tržní podíl na 24,35 % (tj. o 0,87 %). Nejúspěšnějšími modely tohoto tržního segmentu jsou vozy Octavia, Fabia combi a Roomster. Roomster je tak čtvrtým nejprodávanějším lehkým užitkovým automobilem v kategorii do 2 tun.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist