Celkový trh nových osobních a lehkých užitkových automobilů proti loňsku během prvních šesti měsíců roku 2007 vzrostl o 9,76 %. Z toho trh nových osobních automobilů o 5,92 % a lehkých užitkových automobilů o 20,28 %.
Na trhu lehkých užitkových vozů Škoda Auto svou pozici posílila, uvedla to společnost v tiskovém prohlášení. Ve srovnání s loňskem zvýšila tržní podíl na 24,35 % (tj. o 0,87 %). Nejúspěšnějšími modely tohoto tržního segmentu jsou vozy Octavia, Fabia combi a Roomster. Roomster je tak čtvrtým nejprodávanějším lehkým užitkovým automobilem v kategorii do 2 tun.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist