Klienti cestovní kanceláře I'm travelling, kteří pobývali na turecké Riviéře, přičemž podle některých médií měli problémy s ubytováním a s dopravou, jsou již zpět v ČR. Podle vyjádření zástupce kanceláře Jana Bébra se nemusí bát problémů ani další zákazníci.
Server Aktuálně v pátek večer uvedl, že cestovní kancelář neuhradila letecké společnosti Travel Service za dopravu, a TV Prima informovala, že několik českých rodin si muselo samo uhradit ubytování v hotelu.
Podle Bébra bude cestovní kancelář celou situaci s klienty řešit. K problémům s dopravou uvedl, že šlo o nedorozumění.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist