Americká internetová společnost Google se rozhodla přidat více reklamy na svém portálu YouTube, který je nejpopulárnějším internetovým centrem pro bezplatné sdílení videozáznamů. Od příští středy proto začne k některým videozáznamům připojovat reklamní spoty.Zatím tak byly na YouTube k vidění pouze klasické reklamní bannery.

Reklamní spoty se objeví po 15 sekundách přehrávaní a budou zabírat zhruba pětinu plochy videozáznamu. Pokud na ně uživatel během deseti sekund neklikne, opět zmizí. V opačném případě se videozáznam pozastaví a přehraje se reklamní spot v plné velikosti. Spot by měl podle portálu obsahově souviset s videozáznamem.

Svá reklamní sdělení plánují na YouTube umístit například filmová studia 20th Century Fox a New Line Cinema či nahrávací společnost Warner Music Group.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist