Obchodní řetězec Kaufland začíná při velikosti svých prodejen v České republice narážet na nedostatek míst a stejně jako jeho kunkurenti se chystá na otevírání menších prodejen. Informovala o tom Mladá fronta Dnes s tím, že Kaufland už má pro ČR schválen nový, menší rozměr obchodů.
Ty by měly být zhruba poloviční, než je většina prodejen Kaufland v současnosti. Jejich obvyklá velikost je v současné době kolem 4000 až 5000 metrů čtverečních, nově by měly začít vyrůstat i prodejny o velikosti 2000 metrů čtverečních.
Kaufland by se tak svou velikostí a umístěním přiblížil diskontním prodejnám Lidl. S menšími prodejnami totiž může vyrazit i do menších měst. Stane se tak přímo konkurencí Lidlu, se kterým se doposud až na výjimky míjel, píše.
Kaufland i Lidl přitom patří do stejné německé skupiny Schwarz. Obě firmy však provozují své obchody v jednotlivých zemích nezávisle na sobě.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist