Zjistil to časopis Marketing & Média ve svém projektu Snap-shots, který zkoumá aktivity, jimž se věnujeme při sledování televize.  Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, pracuje přitom s reprezentativním vzorkem 609 lidí ve věku 12-69 let.

Čtěte také

Necelá polovina populace u televize jí, zatímco pouze čtvrtina popíjí, třetina pak žehlí nebo uklízí a pouze 40 % se věnuje výhradně sledování televize.

S přibývajícím věkem klesá počet těch, kteří u televize konzumují nebo komunikují s okolím, a naopak přibývá těch, kteří se věnují výhradně sledování televize.

Reklamu Češi nemusí

Během reklamy čtyři pětiny diváků odchází z místnosti, 71 % přepíná mezi programy a necelá polovina využívá pauzu ke komunikaci s okolím. I zde nalezneme rozdíly mezi věkovými kategoriemi, kdy s věkem přibývá těch, kteří přepínají na jiné programy, a ubývá těch, kteří opouštějí místnost.

Na grafu pak vidíme aktivity, jež jsou vykonávány nejčastěji, u mužů je to konzumace, u žen uklízení.

Další zajímavé informace o médiích a marketingové komunikaci najdete na stánkách Marketing & Media.

06obr_graf.jpg

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist