Zjistil to časopis Marketing & Média ve svém projektu Snap-shots, který zkoumá aktivity, jimž se věnujeme při sledování televize. Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, pracuje přitom s reprezentativním vzorkem 609 lidí ve věku 12-69 let.
Necelá polovina populace u televize jí, zatímco pouze čtvrtina popíjí, třetina pak žehlí nebo uklízí a pouze 40 % se věnuje výhradně sledování televize.
S přibývajícím věkem klesá počet těch, kteří u televize konzumují nebo komunikují s okolím, a naopak přibývá těch, kteří se věnují výhradně sledování televize.
Reklamu Češi nemusí
Během reklamy čtyři pětiny diváků odchází z místnosti, 71 % přepíná mezi programy a necelá polovina využívá pauzu ke komunikaci s okolím. I zde nalezneme rozdíly mezi věkovými kategoriemi, kdy s věkem přibývá těch, kteří přepínají na jiné programy, a ubývá těch, kteří opouštějí místnost.
Na grafu pak vidíme aktivity, jež jsou vykonávány nejčastěji, u mužů je to konzumace, u žen uklízení.
Další zajímavé informace o médiích a marketingové komunikaci najdete na stánkách Marketing & Media.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist