Novou marketingovou ředitelkou společnosti Pivovary Staropramen je Jana Dubová. Ta do funkce nastoupila od června. Ve společnosti nicméně pracuje od roku 2001, působila v oddělení marketingu jako manažerka spotřebitelského výzkumu, poté na pozici brand manažerky pro prémiové značky, od roku 2006 zastávala pozici manažerky rozvoje nezávislého trhu v obchodním oddělení. Na své nové pozici vystřídala Petra Dvořáka. Ten se stal marketingovým ředitelem pro zónu Střední a Východní Evropa a Kuba.
Pivovary Staropramen a. s. jsou s 15 procentním podílem na domácím trhu druhým největším producentem piva v České republice. Společnost je druhým největším českým exportérem piva a její značka Staropramen se prodává ve 30 zemích světa. Pivovary Staropramen patří do skupiny InBev, přední pivovarnické společnosti světa.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist