"Pečená" fabie bodovala díky odvážnému nápadu. "Nikdo předtím neudělal auto jako dort," řekl k tomu Eda Kauba z agentury Euro RSCG.
Televizní reklama, ve které tým cukrářů upekla dort v podobě Škody Fabie v životní velikosti, již dříve vyhrála nejvyšší ocenění v soutěži British Television Advertising Craft Awards. Odnesla si také cenu za nejlepší model a za nejlepší píseň.
Reklamu zadalo britské zastoupení mladoboleslavské automobilky. "Vypečený" spot totiž připravila londýnská společnost Fallon. Minutový spot, v němž tým pekařů a modelářů peče dort, stál kolem půl milionu liber (20 milionů korun).
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist