Zvýhodnění se bude týkat soukromých klientů, kteří jsou majiteli Osobních účtů u České spořitelny a provádějí alespoň jednu došlou a jakékoli dvě další platby v průběhu jednoho měsíce.

Bonifikace účtu je odstupňována podle měsíčního kreditního obratu na něm nebo bilanční sumy. Tu tvoří součet zůstatků ze všech účtů, které klient využívá v rámci Finanční skupiny České spořitelny (kromě pojišťovny) a Erste-Sparinvest. V závislosti na něm pak klient získá slevu z poplatku za vedení účtu.

 Obrat

 Bilanční suma  Sleva
 -  -  10%
 25 000  300 000  25%
 50 000  500 000  50%
 75 000  1 000 000  75%
 100 000  5 000 000  100%

"Myslím, že určitý motivační systém pro své klienty používají i jiné banky, ale ne v té podobě, jako u nás, kdy na výhody dosáhne skutečně téměř každý klient," řekla serveru iHNed.cz Pavla Langová z tiskového odboru spořitelny.

Podobné motivační systémy jsou v českých bankách poměrně rozšířené. "Již několik let u nás úspěšně funguje věrnostní program pro bezhotovostní platební styk. Za každou útratu platební kartou se našim klientům připisují body, které později mohou směnit za dárky," potvrdila serveru iHNed.cz mluvčí Poštovní spořitelny Denisa Salátková.

Přečtěte si také:

Bodový věrnostní systém mohou využít také klienti dalších finančních ústavů, například Raiffeisenbank nebo HSBC.

Produktu Osobní účet České spořitelny využívá podle údajů tiskového odboru v současnosti asi 1 100 000 klientů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist