Volkswagen má na čínském trhu dobré postavení. BYD by mu ho mohl ještě pomoci vylepšit. Německý koncern si umí poradit i se světovou ekonomickou krizí. V dubnu po celém světě prodal 541 tisíc aut, což je pouze o 4,7 procenta méně, než loni.
Volkswagen vydělal hlavně na domácím trhu. Klíčovou roli hráli také čínští zákazníci. Tam si auto koupilo o 21 procent lidí více, než ve stejném období loňského roku. To dělá celkem 121 tisíc prodaných vozů v Číně.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist