Generátor má už za sebou dlouhou cestu. Vyroben byl v Jižní Koreji a přivezen námořní lodí do Rotterdamu. Odtud cestoval říční lodí po Rýnu a Mosele do Longuiche v Sársku, kde byl přeložen na gigantický podvalník a dovezen na frankfurtské letiště Hahn. Toto letiště bylo zvoleno jen proto, že bylo přístupné pro nadměrný podvalník. K zádi letadla musela být vybudována zvláštní rampa, jejíž pomocí speciální jeřáby dostaly generátor do nákladového prostoru.

Původně se s rekordním letem počítalo již 2. srpna, objemnost nákladu však způsobovala po trase řadu drobných zdržení. I dnešní překládání do letadla mělo být podle plánu hotovo během dopoledne, nakonec se protáhlo do večera.

Rekordně nejtěžší náklad, který Antonov 225 dosud přepravil, vážil 247 tun. Byly to mechanické součásti pro ropovod, které v červnu 2004 vezl z Prahy do Taškentu. Nynější náklad v podobě elektrárenského generátoru je sice zřetelně lehčí, ale zato jde o jediný obrovský kus, s nímž je manipulace mnohem obtížnější.