"Poptávka po nákladních vozidlech střední třídy se zázemím v síti profesionálních servisních center v Rusku stále roste. Rozhodli jsme se proto vstoupit na ruský trh a v nejbližších měsících otevřeme vedle ruské centrály v Moskvě pobočky v Tjumeni, Soči, Petrohradě, Jekatěrinburgu, Kazani a Rostově," uvedl výkonný ředitel firmy Marcus Pauels. Podle něj se nyní koná výběrové řízení na manažera zodpovědného za ruský trh.
Certifikáty o získání osvědčení o homologaci a povolení registrace vozidel Avia dostanou zástupci společnosti při slavnostním otevření moskevské centrály. První avie si budou moci ruští zákazníci prohlédnout na dubnové výstavě užitkových vozidel Comtrans 2010 v Moskvě.
Výroba elektromobilů v USA
Společnost již rozšířila své obchodní aktivity ve střední a západní Evropě a zahájila spolupráci na výrobě elektromobilů v USA. Vstup na ruský trh je tak dalším krokem v jejím dlouhodobém plánu působení firmy na všech důležitých světových trzích, dodali zástupci Avie.
Automobilka začínala před 90 lety původně jako podnik zaměřený na letecký průmysl. Posledních 40 let se zaměřila na výrobu lehkých nákladních automobilů. Firmu vlastní indická skupina Ashok Leyland, v roce 2008 vyrobila 474 vozů, což bylo o třetinu méně než v roce 2007.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist