Kvasňovský má s marketingem bohaté zkušenosti. Dosud do jeho kompetencí patřil direct marketing, plánování a realizace kampaní a příprava zavedení on-line prodeje stavebního spoření. V pozici ředitele marketingu by chtěl přispět k tomu, aby se RSTS dlouhodobě etablovala jako dvojka českého trhu stavebního spoření.
„Zároveň chceme být lídrem trhu v parametrech jako inovativnost, špičková produktová nabídka a proklientský přístup,“ říká Kvasňovský. „Do budoucna se soustředíme především na kontinuální posilování vazby mezi klientem a značkou RSTS. Necháváme se inspirovat a chceme tuto inspiraci klientům vracet v produktové nabídce i poskytovaných službách. Jsme přeci specialisté na moderní bydlení,“ doplňuje.
Nový marketingový ředitel do Raiffeisen stavební spořitelny přišel v lednu 2009 z konkurenční Českomoravské stavební spořitelny, kde pracoval od začátku roku 2005. Tam měl na starosti zejména projekty na vytěžování klientského kmene. K jeho profesním zkušenostem patří také více než roční působení v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris ČR.
Ondřej Kvasňovský vystudoval Podnikovou ekonomiku a management a Komerční komunikaci na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je svobodný, hovoří anglicky a mezi jeho koníčky patří sport, reklama a jeho pes.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení