Jmenováním Zlaty Ulrichové značka Albert rozšiřuje a posiluje své marketingové oddělení. Zlata bude ve své pozici odpovědná Edu van de Weerdovi, viceprezidentovi pro oddělení Marketing, Format & Merchandising.

Zlata Ulrichová bude zodpovědná za řízení marketingového oddělení, posilování vnímání značky Albert na českém trhu a koordinaci jednotlivých marketingových aktivit značky Albert tak, aby reagovaly na rychle se měnící potřeby zákazníků. Zlata má bohaté profesní zkušenosti z oblasti maloobchodu a marketingu. Před svým jmenováním úspěšně působila na pozici marketingové a PR manažerky společnosti OBI Czech. Své profesní zkušenosti získala také ve společnosti ConocoPhillips, kde pracovala na pozici marketingové manažerky pro region CEE.

Zlata Ulrichová vystudovala Universitu Jana Amose Komenského (obor sociální a masová komunikace), je bezdětná a ve volném čase ze všeho nejraději cestuje a jezdí na kolečkových bruslích.

Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 223 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist