Jmenováním Zlaty Ulrichové značka Albert rozšiřuje a posiluje své marketingové oddělení. Zlata bude ve své pozici odpovědná Edu van de Weerdovi, viceprezidentovi pro oddělení Marketing, Format & Merchandising.
Zlata Ulrichová bude zodpovědná za řízení marketingového oddělení, posilování vnímání značky Albert na českém trhu a koordinaci jednotlivých marketingových aktivit značky Albert tak, aby reagovaly na rychle se měnící potřeby zákazníků. Zlata má bohaté profesní zkušenosti z oblasti maloobchodu a marketingu. Před svým jmenováním úspěšně působila na pozici marketingové a PR manažerky společnosti OBI Czech. Své profesní zkušenosti získala také ve společnosti ConocoPhillips, kde pracovala na pozici marketingové manažerky pro region CEE.
Zlata Ulrichová vystudovala Universitu Jana Amose Komenského (obor sociální a masová komunikace), je bezdětná a ve volném čase ze všeho nejraději cestuje a jezdí na kolečkových bruslích.
Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 223 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist