David Brada přebírá pozici po Jiřím Herianovi, který byl jmenován ředitelem sesterské agentury PHD.
David je ostříleným profesionálem, kreativcem a manažerem, v reklamní a mediální branži působí nepřetržitě od roku 1994. Od roku 2002 postupně zastával pozici kreativního ředitele v agenturách Ark JWT Prague, GREY Worldwide Prague a DDB Prague. Z posledně jmenované odešel v dubnu letošního roku a poslední týdny se společně se studiem LAVMI věnoval přípravě úspěšné volební kampaně pro TOP 09. Pracoval pro řadu značek, mezi jinými Vodafone, T-Mobile, Volkswagen, McDonald’s, VISA, ČSOB, Allianz, Heinz, SAB, Nestlé, Masterfoods, Nokia, Seat, B.A.T., GSK, Wyeth, Unilever.
Svou kariéru začínal jako herec v Divadle v Řeznické a v divadle Cheb, po roce 1989 spoluzakládal rádia Bonton (šéf programu), City a Frekvenci 1 (zpravodajství). V roce 1994 nastoupil do MARK BBDO jako copywriter, v roce 1996 si odskočil na rok do BBC World Service do Londýna a od roku 1997 se věnuje kreativní práci v různých agenturách (mj. také Mark BBDO, Leo Burnett).
Za svou práci získal řadu ocenění, jako například Grand Prix, Golden a Silver Drums v Portoroži, Louskáčky všech barev, několik Zlatých pecek a jednu bronzovou EFFIE. Účastnil se finále festivalů New York Festivals a Golden Award of Montreux a byl členem porot mezinárodních i lokálních festivalů jako Méribel Ad Festival, ADCE v Londýně, New York Festivals, Louskáček nebo Duhová kulička Zlín.
Ve svém volném čase vysílá už několik let jazzový pořad Bluetrain v Radiu 1 a Jazz Update v ČRo3 Vltava. Má rád hory a podle svých slov je blázen do aut.
Attention! Media je mediální agentura reflektující poslední trendy vývoje mediálního trhu, mediálních agentur a především potřeb zadavatelů na českém trhu. Attention! Media poskytuje komplexní služby v oblasti mediální komunikace, strategického a taktického mediálního plánování, optimalizace a realizace mediálních investic. Vznikla v říjnu 2003 a patří do skupiny Omnicom Media Group.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist