Vyplatí se dostavět dálnice na úkor železnice, jak prosazuje ministr dopravy Vít Bárta? Pomohlo by zavedení mýtného pro osobní automobily? Proč se v Česku staví dálnice dráž, než jinde? Co čeká Česko v dopravě v příštích letech? Na otázky čtenářů iHNed.cz odpovídal odborník na financování dopravní infrastruktury a bloger Pavel Švagr. Pavel Švagr vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, od roku 1998 do r. 2000 byl poradcem ministra pro místní rozvoj, pak do r. 2007 ředitelem Státního fondu dopravní infrastruktury. Dnes pracuje na Českých drahách ve funkci náměstka generálního ředitele pro personální záležitosti a spolupracuje s Dopravní fakultou ČVUT a Vysokou školou ekonomickou v Praze.
Online rozhovor
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist