Do čela marketingového týmu povýšil z postu ředitele prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu.

David Duroň (36) má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách z ČR i ze zahraničí. "David skvěle kombinuje dovednosti marketéra i prodejce a je výborný manažer s jasnou vizí i výsledky. Jeho cílem je nyní vytvořit nabídky, které optimálně uspokojí kompletní telekomunikační potřeby firemních zákazníků,“ říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Duroň v českém Vodafonu pracuje od roku 2007 s roční přestávkou v londýnské centrále společnosti, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. V českém Vodafonu předtím působil na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu a podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech.

Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist