S.Oliver razí slogan „REAL FASHION FOR REAL PEOPLE“ a podle tohoto se odvíjí i aktivita značky v komunikaci se zákazníky. Výjimečnost a pohodlí patří k přidaným hodnotám, jaké svým členům poskytuje Zákaznický klub s.Oliver, který funguje jednoduše a velmi efektivně za pomoci mobilní a internetové komunikace.

Novým Country Managerem oděvní značky s.Oliver se stal Vladislav Hypš, který v této pozici povede aktivity společnosti v České republice a na Slovensku. V posledních třech letech působil jako ředitel outletových center Freeport International Outlet a posléze ve Fashion Arena Outlet Centre. Několik let pracoval také v managementu řetězce obchodních domů Kika. Cílem Vladislava Hypše je využít svoje zkušenosti nejen v oblasti retailu, ale i property managementu, a přispět tak k efektivnímu a dynamickému rozvoji společnosti.

 

Na pozici Marketing Coordinator do společnosti s.Oliver CZ/SK nastoupila Pavla Pirklová. Ve své pozici je zodpovědná zejména za rozvoj marketingových aktivit, věrnostní program a za externí a interní prezentaci značky. Přichází z LPP Retail Czech Republic, kde několik let působila jako marketingová manažerka pro oděvní značku Reserved.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist