Reklamní spoty předvánoční kampaně T-Mobile, kde si ze sebe dělá legraci americká akční hvězda Chuck Norris, do nedělního poledne shlédlo na Youtube 700 tisíc (první spot) a 400 tisíc uživatelů (druhý spot).

Podle veřejných statistik Googlu je Norrisovo jméno v českém internetu dotazem s třetím největším růstem četnosti zadání.

Počty zadání klíčových slov "chuck norris commercial" vzrostly během jednoho dne o 500 procent, píše Yahoo.

Podle odborného týdeníku Marketing & Media stál Chuck Norris T-Mobile "několik set tisíc dolarů". Neoficiálně se mluví o tom, že akční hvězda si reklamním výletem do Česka přišla na půlmilion dolarů, tedy asi osm a půl milionu korun.
 
"Hlavním problémem T-Mobile může v této reklamě být, že Chuck Norris přebije značku T-Mobile. Lidé nebudou vědět, co vlastně propaguje," říká šéfredaktor Marketing & Media Daniel Köppl. Když se srovná reklama T-Mobile s Vodafonem a jejich spotu se smrčky, kterou natočil operátor s herci Pavlem Liškou a Jiřím Macháčkem, pak podle Köppla může být efekt, kterého Vodafone docílí, větší.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist