Víno se stává v Česku stále oblíběnější. Nejenže spotřeba na jednoho obyvatele stále stoupá, ale Češi se více začínají zajímat i o kvalitu vína. Na druhé straně je jim lhostejné, z čeho víno pijí. Vyplývá to z průzkumu jednoho z největších producentů moravských vín Vinium Velké Pavlovice a agentury Commservis.com, která provedla sociologický průzkum mezi 254 respondenty ve věkové skupině 18 – 75 let.
"Na nedávné návštěvě jsem dostal víno nalité do klasické skleničky, která se běžně používá na limonády. To mě donutilo zamyslet se nad tím, zda se lidé zajímají o to, jak správně víno pít," popisuje své zkušenosti ředitel Vinia Karel Lyčka.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.