Banky stále víc investují do rozšiřování poboček a internetového bankovnictví, aby tím zkrátily vyřizování služeb. Podobně se snaží urychlit i emailovou komunikaci, která jim může pomoci udržet nebo nabrat nové klienty. Ne každé se to ale daří.
Výsledek tří testů, které se uskutečnily v lednu až březnu v rámci soutěže Hospodářských novin 'Nejlepší banka 2011' poukazuje na rozdílnou rychlost emailové odpovědi. Hodnotitelé se vydávali za klienty a ve třech různých dnech posílali do 18 bank dotazy na konkrétní produkty. Pak sledovali, za jak dlouho dostanou odpověď. Nejlépe dopadla Komerční banka.
PŘESKOČIT NA SROVNÁVACÍ HODNOCENÍ - ZDE
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist