Díky své široké uživatelské základně se sociální síť Facebook stane již letos největším světovým provozovatelem bannerové reklamy na internetu podle tržeb. Z posledních analýz vyplývá, že Facebook přeskočí konkurenční společnosti Google a Yahoo!.

Londýnská společnost Enders Analysis ve včera zveřejněné studii předpovídá, že by se příjmy Facebooku z reklamy za letošní rok mohly vyšplhat na 3,5 miliardy dolarů z loňských 1,8 miliardy dolarů, což by znamenalo nárůst o 95 procent. Konkurenční Google, do jehož portfolia patří i portály YouTube a DoubleClick, by měl letos dosáhnout tržeb ve výši 2,6 miliardy dolarů. Loni jeho obrat činil dvě miliardy dolarů. V roce 2012 by měl Facebook svůj náskok ještě zvýšit.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se