Ve čtvrtek byly v Praze vyhlášeny v rámci druhého ročníku festivalu PIAF výsledky mezinárodní soutěže kreativních reklam. Přihlásilo se do ní 361 prací od 92 agentur z 33 zemí. Více než polovina přihlášek byla ze zahraničí, nejúspěšnější byly ve finále agentury z Izraele a Německa.

Tři české reklamy se umístily na bronzových příčkách, a to agentura Loosers za kampaň společnosti CZ.NIC Dvojníci, Leagas Delaney za kresby mrazu pro značku Rajec a Young & Rubicam za reklamu pro Muzeum komunismu.

Video: Hlavní cena v soutěži PIAF - Get Tested Project/ Izrael

Slovensko bylo ještě o něco úspěšnější - sklidilo tři ceny, jedna z nich ale dostala cenu Zlatá website analytics tool, pro klienta Analytics.sk od agentury Triad Advertising.

Porota vedená reklamní legendou Michaelem Conradem, presidentem prestižního MBA programu Berlin School of Creative Leadership zasedala tento týden v Praze v Klubu Avion, byli v ní zástupci z 15 zemí světa.

Festival letos zcela změnil způsob hodnocení běžný na podobných akcích a nalákal tak více agentur z více zemí světa než v loňském roce. Největší zájem byl o kategorie "Brilantní provedení", "Vyprávění příběhu" a "Bleskový zásah", hodně adeptů na ocenění se objevilo i v kategorii "Kreativní využití tradičních reklamních formátů".

Cílem PIAFu je povzbudit vnímání Prahy jako reklamního centra a inspirovat místní agentury a marketéry k větší kreativitě. Na konferenci vystoupilo více než 30 zahraničních odborníků.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist