Reklamní průmysl v Čechách roste pomalu, říkají čeští marketéři a potvrzuje to i světový šéf reklamní angentury Ogilvy Miles Young. "Západní Evropa a Česko roste mnohem pomaleji než zbytek světa," dodává Young.
Přesto je reklama asi v jedné z nejzajímavějších fází své historie. Současné technologie dávají agenturám nocý prostor pro oslovování spotřebitelů.
"Před deseti lety jste mohli vidět hranici reklamy. Dneska ji nevidíte. Nevíte, co je a není reklama. Dneska s námi reklama žije," říká Petr Topinka z reklamní agentury Mark/BBDO, která patří v Česku k nejúspěšnějším.
Petr Topinka spojil celou svoji dvacetiletou kariéru se sítí BBDO Worldwide, jedné z největších reklamních agentur na světě. Před deseti lety se stal výkonným ředitelem české pobočky Mark/BBDO. Mezi jejich klienty patří ČEZ, Pepsi, Henkel, Plzeňský prazdroj, RWE a další...
Jaké postupy dnes agentury využívají k oslovování spotřebitele? Na co všechno zákazník "skočí" a věří Češi reklamě?
Na tyto a podobné dotazy odpovídal ředitel reklamní agentury Mark/BBDO Petr Topinka.
Online rozhovor
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist