Česká spořitelna připravuje pro český trh zcela novou banku. Ta má být modernější a výslovně cílí na lidi, kterým vadí jméno Česká spořitelna. Největší finanční ústav pro klienty tak reaguje jak na změnu životního stylu Čechů, tak na nástup nových konkurentů.

"Určitá část Čechů, a nemusí to být ani záležitost věku, má psychologickou bariéru se s brandem České spořitelny ztotožnit,“ řekl HN Martin Škopek, odpovědný za retail v představenstvu Erste Group, která spořitelnu vlastní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se