Po roce fungování věrnostního programu Clubcard si jeden z největších českých maloobchodních řetězců Tesco našel prvního strategického partnera - energetický koncern E.ON.

Tesco svým zákazníkům bude k účtům za plyn a elektřinu od E.ON rozdávat poukázky na nákup ve svých obchodech. Informaci Hospodářským novinám potvrdily obě společnosti.

Související

Tesco zvýšilo zisk o 12 procent, dobře si vede také v Česku - čtěte ZDE

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Související články