Být více proaktivní a provokovat české podniky k inovacím do náročných a ve světě poptávaných odvětví. To je ve zkratce cíl nové strategie agentury CzechTrade.

Za jejím naplněním agentura prohlubuje i spolupráci s Českou exportní bankou (ČEB). Obě instituce budou nyní pomáhat českým exportérům společně, oznámily na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně.

„Vytipujeme si kvalitní příležitost a za podnikatelem přijdeme s již připraveným projektem, my s naším know-how a exportní banka s penězi. Podnikatel tak bude mít jednoho partnera pro jednání,“ uvádí generální ředitel CzechTradu Ivan Jukl. Zásadně tak exportérům zvýší klientský komfort.

„Podporu podnikání nesmíme brát jako jednotlivé střípky, musí zde docházet k synergiím,“ přidává se i náměstek generálního ředitele ČEB Petr Križan.

 

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se