Být více proaktivní a provokovat české podniky k inovacím do náročných a ve světě poptávaných odvětví. To je ve zkratce cíl nové strategie agentury CzechTrade.
Za jejím naplněním agentura prohlubuje i spolupráci s Českou exportní bankou (ČEB). Obě instituce budou nyní pomáhat českým exportérům společně, oznámily na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně.
„Vytipujeme si kvalitní příležitost a za podnikatelem přijdeme s již připraveným projektem, my s naším know-how a exportní banka s penězi. Podnikatel tak bude mít jednoho partnera pro jednání,“ uvádí generální ředitel CzechTradu Ivan Jukl. Zásadně tak exportérům zvýší klientský komfort.
„Podporu podnikání nesmíme brát jako jednotlivé střípky, musí zde docházet k synergiím,“ přidává se i náměstek generálního ředitele ČEB Petr Križan.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist