Společnost ČEZ se rozhodla varovat své zákazníky před riziky neuváženého podpisu smlouvy s jinými prodejci. "Vedle standardních způsobů komunikace, jako jsou dopisy či informační brožury, jsme se rozhodli použít i příběh se známými postavičkami Spejbla a Hurvínka," říká Eva Nováková, mluvčí ČEZ.
"Řada diváků Spejbla a Hurvínka, kteří si jejich příběhy pamatují z dětství a je dnes už v důchodovém věku, se potýká s nástrahami dnešního světa. Věřím, že když uvidí, jak dopadl podomní obchodník u Spejbla, dokáží zvládnout podobnou situaci mnohem lépe," dodává Štáchová, scénáristka příběhu a ředitelka Divadla Spejbla a Hurvínka.
Spejblova výhodná koupě

Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist