Společnost ČEZ se rozhodla varovat své zákazníky před riziky neuváženého podpisu smlouvy s jinými prodejci. "Vedle standardních způsobů komunikace, jako jsou dopisy či informační brožury, jsme se rozhodli použít i příběh se známými postavičkami Spejbla a Hurvínka," říká Eva Nováková, mluvčí ČEZ.

"Řada diváků Spejbla a Hurvínka, kteří si jejich příběhy pamatují z dětství a je dnes už v důchodovém věku, se potýká s nástrahami dnešního světa. Věřím, že když uvidí, jak dopadl podomní obchodník u Spejbla, dokáží zvládnout podobnou situaci mnohem lépe," dodává Štáchová, scénáristka příběhu a ředitelka Divadla Spejbla a Hurvínka.

Spejblova výhodná koupě

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist