Investorem je fond Credo Ventures, do nějž vložili peníze hlavně čeští a slovenští internetoví a IT milionáři. Intellitix Kanaďan Grimaux spoluzaložil se svým spolupracovníkem z Ticketpro Martinem Enaultem v roce 2010.
Společnost se zabývá vývojem a dodáváním vstupenek na festivaly a různé kulturní nebo sportovní akce v podobě bezkontaktních čipů v náramcích. Vstup na místo konání akce je tak výrazně rychlejší, a navíc toto řešení takřka nelze podvést či obejít a omezuje se tak i překupnictví vstupenek. Technologie RFID čipů navíc umožní i sledovat, které sektory se zaplňují rychleji, a lépe „řídit“ dav příchozích návštěvníků. Do budoucna plánuje společnost využít čipy i jako elektronické peněženky třeba pro nákupy občerstvení na festivalech.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.