Investorem je fond Credo Ventures, do nějž vložili peníze hlavně čeští a slovenští internetoví a IT milionáři. Intellitix Kanaďan Grimaux spoluzaložil se svým spolupracovníkem z Ticketpro Martinem Enaultem v roce 2010.

Společnost se zabývá vývojem a dodáváním vstupenek na festivaly a různé kulturní nebo sportovní akce v podobě bezkontaktních čipů v náramcích. Vstup na místo konání akce je tak výrazně rychlejší, a navíc toto řešení takřka nelze podvést či obejít a omezuje se tak i překupnictví vstupenek. Technologie RFID čipů navíc umožní i sledovat, které sektory se zaplňují rychleji, a lépe „řídit“ dav příchozích návštěvníků. Do budoucna plánuje společnost využít čipy i jako elektronické peněženky třeba pro nákupy občerstvení na festivalech.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se