Chceme klientům nabídnout tři různé dveře, kterými do naší banky mohou vejít, říká Jiří Škorvaga, člen představenstva České spořitelny. Ten má na starosti i spuštění nové značky, jíž chce banka oslovit nadprůměrně vydělávající a finančně zběhlejší lidi.
HN: Podle informací z trhu Česká spořitelna chystá zásadní změny v uspořádání své pobočkové síti. O co jde?
Ta změna je mnohem větší než jen uspořádání poboček. Týká se celého retailu, tedy služeb pro drobné klienty. Nikdy jsme nic tak velkého nedělali, a teď je to nutné.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.