Primární úpisy akcií byly v roce 2011 buď výhra nebo prohra, přičemž většina rostla první den a potom se vydala dolů. IPO Facebooku by mohlo na investory působit jak červený hadr na býka, 10 procentní podíl je k mání za 10 mld. dolarů.
Otázka tedy zní: má Facebook cenu 100 miliard dolarů? Rychlá analýza společnosti snad na tuto otázku odpoví.
Podle eMarketeru vzrostly reklamní příjmy Facebooku ze 2 miliard USD v roce 2010 na 4 miliardy v roce 2011, přičemž 89 procent těchto příjmů pochází čistě z reklamy a zbytek pochází z kreditů na Facebooku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.