Epopej, Muzeum komunismu, Stalin, Staré pověsti české a pohádky. Letošní Louskáček byl plný kampaní, které čerpají z české historie.
Ve dvanácti kategoriích udělila v úterý večer porota kreativní soutěže Louskáček sedm zlatých cen. Byla přísnější než vloni, kdy jich bylo deset.
Louskáčka letos spolehlivě ovládly agentury Leagas Delaney se dvěma zlatými a Kaspen / Jung von Matt s celkově největším počtem cen všech barev. Dařilo se i agentuře Euro RSCG - hlavně díky jejím kampaním pro "menší" klienty.
Ze zadavatelů vynikaly firmy hlavně Budvar a Škoda. Přinášíme přehled nejúspěšnějších kampaní. Nejsou to žádní reklamní duchové, takže řadu z nich bude čtenář už znát z médií, a to nejen těch odborných. To je dobrá zpráva pro českou reklamní branži.
Příloha ke stažení: Louskacek 2012_ vysledky.pdf
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.