Nižší nebo žádné poplatky za běžné služby, a naopak poměrně vysoké sazby za méně obvyklé transakce. Zhruba taková je filozofie tří nových bank, které v loňském roce vstoupily na český trh. Podle šéfa Zuno Bank Tomáše Kuny nyní panuje v Česku velká konkurence.

"Zkraje jsme se soustředili jen na sbírání vkladů. Teď bychom naše klienty chtěli přesvědčit, aby u nás nejen spořili, ale využívali nás i k běžným službám jako svoji hlavní banku, a současně chceme být primární bankou i pro další nové klienty," říká v exkluzivním rozhovou pro IHNED.cz o plánech rozvoje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se