Soutěž Miss Španělsko krachuje kvůli realitní krizi. Zpráva, kterou minulý týden přinesl španělský deník La Razón, se rychle stala nejčtenějším a nejdiskutovanějším článkem na španělských webech.
Španěle, které trápí nejvyšší nezaměstnanost v Evropě a minulý rok jich po mnoha letech poprvé více emigrovalo, než se do země vrátilo, zřejmě nepřestává překvapovat, kam až chapadla všudypřítomné krize sahají. A že má skončit něco, co funguje již 83 let a přežilo i horší časy.
Nic na tom nemění ani fakt, že nový majitel značky Miss España, prezident realitní skupiny Torrecasa z jihošpanělského Alicante Julio Martín, zprávu deníku o hrozícím ukončení soutěže popřel a vyhrožuje soudy. Španělský tisk se stále shoduje na tom, že se mu informace listu nepodařilo přesvědčivě vyvrátit.
Jak vysvětluje deník, problémy začaly již před loňským finále, kdy soutěž opustili dva důležití sponzoři – televizní kanál Telecinco a síť hotelových komplexů Marina D’Or.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.