Kampaň, která bude od května lákat Brity do Prahy během letní olympiády v Londýně, se bude muset obejít bez „pijáckých“ obrázků. Dvojice variací na oficiální olympijské piktogramy by podle britských právníků agentury Euro RSCG, která kampaň pro hlavní město připravuje, mohla mít na ostrovech problém se zákony o reklamě.
Jak HN potvrdil magistrát i agentura, v reklamě se neobjeví vizuál „synchronizované popíjení“ (variace na olympijskou disciplínu synchronizované plavání) ani „ranní slalom“, na kterém se dvě postavičky potácejí mezi lampami městského osvětlení.
Oba by mohly bít vnímány jako pobídka k neuváženému pití, což může snadno napadnout britský regulační úřad pro reklamu ASA.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.