Na loňském podzimním ukončení vysílání reklamy na kanálech ČT1 a ČT24 veřejnoprávní České televize podle serveru Médiář.cz vydělala hlavně televize Prima.
Lídr trhu Nova naopak nedokázala přetáhnout víc inzerentů a její podíl na investicích do televizní reklamy v Česku oslabil, píše server s odvoláním na čísla ze středeční prezentace společnosti CME, majitele Novy, pro investory.
Zatímco ČT v prvním čtvrtletí meziročně oslabila o pět procentních bodů, Prima o pět procentních bodů posílila a o dva procentní body v souhrnu rostly také menší stanice. Nova ztratila dva procentní body.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.