Ve snaze oslovit více zákazníků realitní kanceláře už nesoutěží jen o to, jaké mají po republice pokrytí, ale rozšiřují také svou nabídku o nové služby. Některé realitní franšízové sítě se totiž v předešlých letech kvůli své neuvážené expanzi poboček spálily, a sázejí tak na novinky v oblasti služeb.
Mezi nové služby na realitním trhu patří home staging, označovaný za profesionální přípravu nemovitosti k prodeji nebo pronájmu. Tento koncept vznikl v USA před 30 lety a do Česka dorazil teprve nedávno. Službu nabízí například Realitní společnost České spořitelny, nedávno home staging zařadila do nabídky také síť Century 21.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.