V síti wellness center a sportovišť Infinit testuje Bernard své nové pivo s nižším obsahem alkoholu 2,2%.
"Zatím jsme zkušebně stočili 20.000 lahví. Po létu akci vyhodnotíme a určíme si, jak dál," říká PR manažer pivovaru Zdeněk Mikulášek.
Podle Marketing & Media je reklama na novinku skutečně decentní (plakáty a stojánky) a omezená jen na centra Infinit, zato vizuál má nezaměnitelnou tvář Bernarda - tentokrát na pomezí podpory sportu a legalizace marihuany.
Jaké další novinky chystá pivovar Bernard? Ptali jste se spolumajitele Stanislava Bernarda.
Online rozhovor
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist