Mnoho klientů Komerční banky stále nemá přístup ke svému účtu přes internetové bankovnictví. Výpadek měl původně trvat jen přes víkend. I v úterý odpoledne ale problémy trvají.
Banka přes víkend dávala do provozu novou verzi internetového bankovnictví a odstávka služby měla oficiálně trvat od pátku večer do nedělních devíti hodin.
"Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme od pondělního rána pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů. Na tuto situaci jsme připraveni a průběžně navyšujeme technickou infrastrukturu," uvedla mluvčí banky Monika Klucová.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.