Nakupování na slevomatech využívají převažně méně majetní uživatelé internetu. Až 53 procent provozovatelů www stránek a e-shopů má k slevomatům pozitivní vztah. Vyplývá to z průzkumu Irisoft Systems.

„Slevové portály jsou pro web stránky a internetové obchody vhodné především na jednorázové akce (uvedlo 53 % respondentů), protože mají okamžitý efekt (42 % respondentů). Tímto způsobem využívá slevomaty až 50 % respondentů – na promo akci jeden až pětkrát ročně,“ vysvětluje Jana Polakovičová, Sales Manager z Irisoft Systems.

Negativa portálů

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se