Podle průzkumů v posledních letech můžeme pozorovat, že přesycenost reklamou je u spotřebitelů stále výraznější. Nejedná se pouze o "standardní" média ve formě billboardů, letáků a podobně, ale také např. o internetovou reklamu ve formě bannerů a internetového reklamního prostoru.

Co je však zajímavé, je, že spotřebitelé reagují kladně především na reklamu, kde můžou dát na osobní zkušenost nebo na doporučení. Proto upevňuje svou pozici reklama v místě prodeje, která ovlivňuje spotřebitele přímo v okamžiku nákupu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se