Co nedělá stát, s tím začal nejbohatší Čech Petr Kellner. Ročně posílá několik milionů korun na školení učitelů. Mají se – jednoduše řečeno – naučit kvalitněji učit.

Neefektivní systém hodnocení práce českých školáků bývá mezinárodními organizacemi kritizován. Když například loni komisaři OECD mapovali vyučování českých učitelů, poněkud je zarazilo, že v písemkách z matematiky upínají největší pozornost na dvakrát podtržený výsledek.

Podle expertů čeští kantoři postrádají klíče k rozkódování uvažování svých žáků.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se