Pří provozu vlastního webu, o jehož smyslu vytvoření jsme vás přesvědčili v minulých dílech seriálu, je třeba mít na mysli, jaký je hlavní cíl internetové stránky. Ať už vám jde o prodej zboží přes internet či jen o poskytování informací potenciálním zájemcům, vždy je třeba myslet na návštěvníka vašich stránek.
Stránka proto musí poskytovat relevantní a aktuální obsah, platné kontakty, informace o produktech a činnosti vaší firmy. Jakmile zvládnete všechny tyto kroky, je hlavním úkolem zvyšovat návštěvnost webu a proměnu návštěvníků v zákazníky (tzv. „konverze“).
V současné době největší množství lidí nachází informace díky katalogům (např. ZlatéStránky.cz) a vyhledávačům (např. Seznam nebo Google). Je tedy podstatné přidat vlastní web do relevantních kategorií různých katalogů a vyhledávačů a poté pracovat na tom, aby se váš web zobrazoval co nejvíce lidem - tedy na co nejvyšších pozicích. A právě tím se zabývá optimalizace pro vyhledávače (tzv. SEO - z anglického "Search Engines Optimization").
Hlavními vyhledávači v České republice jsou Google a Seznam. Oba jsou velmi kvalitní, i když každý poskytuje trošku jiné výsledky. Obecně však platí, že pokud uživatel zadá ve vyhledávači nějaký termín dostane dva typy výsledků – přirozené výsledky a placené výsledky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.