Těžko si představit společnost, která "CRM nemá". Tedy firmu, která nehledá nové zákazníky, nechce si udržet ty stávající, a kterou nezajímá zisk. A to i přes to, že na nás takto některé korporace chtě nechtě působí.
To do jaké míry se firemní CRM opírá o technologie, je už ale komplikovanější otázkou. Softwarové společnosti nás stačily v průběhu desetiletí zavalit stovkami řešení.
Původní význam pojmu CRM se tak z našich slovníků prakticky vytratil a mluví-li někdo "o CRM", předpokládáme, že mluví o softwarové aplikaci. Jak je to ale s využitelností CRM aplikací ve vztahu k onomu získávání, udržování a prohlubování vztahů se zákazníky? Vede implementace CRM k reálnému zvýšení ekonomických výsledků?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist